Chiquita: cel i społeczność coraz bardziej "różowa" #głosyowocówilegumiarstwa
2024-10-21 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Chiquita ponownie uruchamia kampanię "Small Change, Big Difference" na rok 2024, promującą profilaktykę raka piersi i wspierającą Fundację Airc we Włoszech. To rosnące zaangażowanie, które wzbogaca się nie tylko pod względem projektowym, ale także poprzez zdolność do dialogu z konsumentami, zwłaszcza kobietami.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem