Chiquita kontynuuje kampanię autobusową w Londynie
Firma Chiquita, zajmująca się sprzedażą owoców, twierdzi, że tego lata siedem piętrowych autobusów marki zapewni jasność i czystsze powietrze w niektórych częściach Londynu.
Powtarzająca się reklama zewnętrzna stała się ikoną ulic stolicy Wielkiej Brytanii od czasu jej pierwszego wprowadzenia w 2015 roku.
Od początku lipca do połowy sierpnia, dziewiąty rok z rzędu, w pełni elektryczne
autobusy będą jeździć po ulicach Londynu.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców