Citrosol wybiera Fruit Attraction, aby zaprezentować swój nowy wizerunek korporacyjny
Citrosol, wiodąca firma w dziedzinie rozwiązań pozbiorczych, jest gotowa do udziału w nadchodzących targach Fruit Attraction, które odbędą się w dniach 3-5 października w Madrycie. Jednak firma z Walencji przygotowuje się do udziału w tym roku z innym podejściem: aby zaprezentować swój nowy wizerunek korporacyjny. Wizerunek, który odzwierciedla ewolucję firmy o wyraźnie innowacyjnym duchu w dziedzinie owoców i warzyw.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców