Consumer Panel Services GfK: Wzrost sprzedaży w O+G - ale rozwój jest bardzo zróżnicowany
Jeśli jednak spojrzymy na owoce i warzywa oddzielnie, rozwój tych dwóch segmentów jest bardzo różny. Na przykład wolumen świeżych owoców rośnie zaledwie o jeden procent, podczas gdy konsumenci będą musieli sięgnąć znacznie głębiej do swoich portfeli w 2024 r. po płaskim rozwoju poziomu cen w poprzednim roku: średnie ceny wzrosną o dwanaście procent w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku
Więcej. Przejdź do artykułu
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców