Coop: wartości mdd w owocach i warzywach w handlu
Wartości spółdzielni przełożyły się na reklamę podkreślającą owoce i warzywa oraz produkty marki własnej detalisty. I'm not a robot jest emitowany od 3 lipca i w trzydziestu sekundach podsumowuje wartości mdd, mając na celu podkreślenie działu owoców i warzyw, który zawsze był jedną z sił napędowych oferty grupy.
Kampania została opracowana przez duet kreatywny
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców