Copefrut przyjmuje tożsamość marki BoBan w Chinach
Copefrut, wiodący chilijski eksporter owoców z ponad 50-letnim globalnym doświadczeniem, ogłosił dziś formalne przyjęcie marki BoBan (波板) na rynku chińskim. Nazwa BoBan powstała organicznie od lokalnych partnerów handlowych ze względu na poprzednie logo Copefrut przypominające wiosło do ping ponga.
Oficjalnie przyjmując nazwę BoBan (波板), Copefrut honoruje swoje dziesięciolecia
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców