Costa testuje technologię laserową
Costa Group rozpoczęła testowanie innowacyjnej technologii wytrawiania laserowego na swoich owocach o twardej skórce w ramach skupienia się na opracowywaniu zrównoważonych alternatyw opakowań dla swoich świeżych produktów.
Technologia ta stanowi alternatywę dla naklejek na owoce PLU (price look-up), które są używane na pojedynczych kawałkach owoców w celu przekazania ceny, a w niektórych przypadkach zawierają kody QR, aby zapewnić dalsze
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców