Czy media społecznościowe są kluczem do zwiększenia spożycia owoców i warzyw?
2024-07-23 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Według niedawno przeprowadzonego badania przeprowadzonego przez Uniwersytet Aston w Wielkiej Brytanii, kluczem do zwiększenia spożycia warzyw i owoców może być cyfrowa przestrzeń, a konkretnie media społecznościowe. Poprzez promowanie zdrowej diety opartej na owocach i warzywach, reklamodawcy mogą zwiększyć świadomość konsumencką na ten temat.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem