Daty, podwójny cel Noberasco
Podczas gdy daktyle doświadczają szczytów sprzedaży podczas Ramadanu, a także podczas świąt Bożego Narodzenia, firmy wprowadzające na rynek suszone i odwodnione owoce zdały sobie sprawę z tego, że niezbędna jest obecność na półkach przez 12 miesięcy w roku. Wśród nich jest z pewnością Noberascho, które wyznaczyło sobie strategię o podwójnym celu: ciągłości i segmentacji. Mamy
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców