Del Monte wprowadza na rynek napoje energetyczne o smaku owocowym w Caat
Del Monte wprowadza na rynek A Kick of fruit, nową linię napojów energetycznych na bazie owoców. Prezentacja w specjalnym miejscu, Caatdi Torino. Współpraca z Old Tom Gin Company i Piccadilly Prezentacja nowych napojów Del Monte w Caatdi Torino.
Nowe napoje są projektowane i promowane przez Old Tom Gin Company i dystrybuowane różnymi kanałami (horeca, handel detaliczny na dużą skalę, rynki)
>.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców