"Dobre produkty spożywcze nigdy nie powinny się marnować"
Lidl wdraża nowe działania prewencyjne mające na celu zapobieganie marnowaniu żywności. Środki te obejmują wprowadzenie torby przeciwodpadowej w ponad 650 sklepach, które sieć posiada w Hiszpanii. Torba ta jest dostępna za trzy euro i zawiera owoce i warzywa, które nie spełniają konwencjonalnych standardów estetycznych, ale nadal są w pełni zdatne do spożycia, lub które ucierpiały z powodu jakiegoś rodzaju
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców