Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Dole: Mocny finał dla 2022 roku

2023-03-07 00:00

W czwartym kwartale 2022 roku sprzedaż wzrosła o 4,7% do 2,26 mld USD, głównie dzięki wyższym cenom w całej grupie. W ujęciu like-for-like przychody wzrosły o 10,2%, przy wzroście wszystkich segmentów, powiedział Dole. Skorygowana EBITDA wzrosła o 21,7% do 74,4 mln USD, co wynikało z dobrego kwartału dla segmentu świeżych owoców, częściowo

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem