Dole publikuje "mocne" wyniki za drugi kwartał
Dole ujawniło swoje wyniki za drugi kwartał i pierwszą połowę roku, z przychodami rosnącymi o 4,4 procent rok do roku do 2,14 mld USD.
Dole przypisuje to dobrym wynikom w segmentach świeżych owoców i zdywersyfikowanych EMEA, częściowo skompensowanym przez segment zdywersyfikowanych Ameryk.
Dochód netto za kwartał wzrósł o 8,1 procent do 52,3 mln USD, podczas gdy skorygowany
Dochód netto wyniósł 2,5 mld USD.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców