Dole skupia się na koszykówce i triathlonie w ramach programów partnerskich
W tym roku, przy okazji meczów, które Pallacanestro Brescia rozegra u siebie, owoce Dole Italia będą do dyspozycji drużyn na boisku oraz gości w strefie hospitality. Co więcej, marka Dole pojawi się na oficjalnych ręcznikach używanych przez rezerwowych na ławce rezerwowych we wszystkich meczach Lba Serie A.
W ten sposób partnerstwo zostało odnowione
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców