Dole: Zyski za pierwszy kwartał 2023 r. napędzane przez świeże owoce
Łączne przychody wzrosły o 1%, czyli o 18,9 mln USD, do 1,989 mld USD w porównaniu z pierwszym kwartałem 2022 roku. Według firmy wynikało to głównie z dobrych wyników w segmentach świeżych owoców i zdywersyfikowanych EMEA. Sprzedaż świeżych owoców wzrosła o 6,5% lub 49,1 mln USD do 798,910 mln USD. Pozytywny wpływ na sprzedaż miały

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców