"Dopasowujemy ceny importowe, aby wejść na rynek"
"Biorąc pod uwagę jego wahania, dopasowujemy importowane produkty, aby wejść na rynek. W Norwegii wszystkie supermarkety i hurtownie są własnością prywatną. Rodziny te dyktują rynek owoców i warzyw, a ich głównym celem jest cena. W październiku sprzedawaliśmy sałatki za 1 euro, podczas gdy w przyszłym tygodniu będzie to prawdopodobnie 3 euro. Po prostu podążamy za cenami. W końcu,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców