Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Dywersyfikacja, regulacje i redukcja marnowania żywności pomogą branży sprostać oczekiwaniom konsumentów dotyczącym zrównoważonego rozwoju. Dywersyfikacja oznacza poszerzenie oferty produktów przez branżę, tak aby uwzględniała bardziej zrównoważone i eko

2024-06-12 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Podczas gdy konsumenci chcą, aby przemysł dostarczał zrównoważone owoce i warzywa, nie są skłonni płacić za to dodatkowo - takie było jedno z kluczowych przesłań z tegorocznego panelu Stanu Branży na konferencji Hort Connections. W tym roku coroczne wydarzenie podczas konferencji miało inny.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem