Eroski rozszerzył sieć sklepów działających pod szyldem Rapid do 52.
Wykarmić ich potencjał - program Stronger Starts podwoi swój wpływ do 240 szkół do końca 2024 roku
Tesco Ireland zobowiązało się podwoić zasięg swojego programu Stronger Starts do końca 2024 roku. Ogłoszenie to oznacza, że setki najbardziej potrzebujących dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziny otrzymają bezpłatne, pożywne, świeże owoce i warzywa, które pomogą w zdrowszym spożywaniu posiłków.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców