Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Europejskie Forum Zrównoważonego Rozwoju: Zrównoważony rozwój - Jak handel musi się pozycjonować?

2023-04-17 00:00

Temat zrównoważonego rozwoju jest i pozostaje na porządku dziennym. Jest to jedno z haseł przewodnich naszych czasów. A jednak czasami wielu konsumentów nie wie, czego chce. Mimo to, handel musi odpowiednio spełniać ich życzenia. Jak zatem musi i może wyglądać zrównoważony rozwój w przypadku owoców i warzyw? Jak handel może i musi się pozycjonować?

Odpowiedzi na te pytania

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem