F&H odpowiada za największe wydatki na świeże produkty.
Świeże produkty (pieczywo, wędliny, jaja, mięso, ryby i owoce morza, owoce i warzywa) stanowiły 43% rocznych wydatków na żywność w hiszpańskich gospodarstwach domowych w 2022 r. (2 z każdych wydanych 5 euro), a łączna wartość inwestycji wyniosła 35 625 mln euro. Tak wynika z piątej edycji Obserwatorium Świeżych Produktów ALDI w Hiszpanii. Ponadto, w 2022 r. w Hiszpanii będzie

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców