Fresón de Palos świętuje 100 lat Disneya
Fresón de Palos świętuje 100 lat Disneya z nową linią pojemników, które przedstawiają różne postacie Disneya i Pixara. Firma po raz kolejny będzie promować zdrowe nawyki życiowe, zachęcając do spożywania owoców wśród dzieci i uprawiania sportu. Współpraca z Disneyem skierowana jest zarówno do widzów dorosłych, jak i dzieci.
Kampania reklamowa dla tych nowych
.
Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców