Fruit Attraction 2023 przekroczyło całkowite obłożenie poprzedniej edycji
Trzy i pół miesiąca przed rozpoczęciem 15. rocznicy Fruit Attraction - od 3 do 5 października - i wciąż w fazie komercjalizacji, targi przekroczyły już całkowite obłożenie swojej ostatniej edycji. Zarejestrowano 58 700 metrów kwadratowych oferowanych owoców i warzyw. Oczekuje się, że liczby te będą nadal rosły w nadchodzących tygodniach.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców