Frutura i The Coca-Cola Company™ podpisują umowę licencyjną
Frutura, globalna sieć sprzedaży i marketingu, której celem jest dostarczanie międzynarodowym klientom wysokiej jakości owoców przez 365 dni w roku, podpisała umowę licencyjną z The Coca-Cola Company. Jest to pierwszy przypadek udzielenia przez The Coca-Cola Company licencji na jedną ze swoich marek do wykorzystania w kategorii produktów świeżych. Umowa pozwala firmie Frutura na korzystanie z marek Minute Maid i Simply, które będą
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców