Getir opuszcza Hiszpanię i Francję
71% brytyjskich mam kupuje mniej owoców i warzyw z powodu napięć finansowych
Nowe badanie przeprowadzone przez organizację charytatywną Vitamin Angels UK wśród 2000 rodziców wykazało, że mamy dokonują mniej zdrowych wyborów dla swoich rodzin, ponieważ odczuwają presję związaną z wyższymi stopami procentowymi i wzrostem cen żywności. Spośród 1424 ankietowanych brytyjskich mam, 71% przyznało, że kupuje mniej owoców i warzyw z powodu rosnących cen żywności.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców