Greenyard umacnia swoją pozycję rynkową pomimo zmniejszonego spożycia owoców i warzyw
Greenyard osiągnął lepsze wyniki niż rynek owoców i warzyw, zwiększając tym samym swój udział w rynku. Tak stwierdza raport roczny firmy. "Pomimo ogólnego spadku konsumpcji (-10%), wolumeny w Greenyard spadły tylko o 0,8%, podczas gdy ceny wzrosły o 8,5%", zaczyna współzarządzający Marc Zwaaneveld. Roczna sprzedaż wzrosła o 7,9% do 4,638 mld euro. Ten pozytywny wynik oznacza

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców