Greenyard zwraca się do platformy internetowej, aby monitorować wysiłki globalnych dostawców w zakresie zrównoważonego rozwoju
W erze, w której zrównoważony rozwój jest priorytetem dla branży świeżych produktów, firma Greenyard stała się przykładem niezachwianego zaangażowania na rzecz zdrowszej przyszłości. Poświęca się poprawie jakości życia dzięki doświadczeniom z żywnością roślinną, promowaniu zdrowszego stylu życia i wspieraniu bardziej zrównoważonych łańcuchów dostaw żywności.
Greenyard wierzy, że czysta żywność roślinna, owoce i

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.