Hiszpania wydaje więcej na import
Wartość hiszpańskiego importu owoców i warzyw od stycznia do kwietnia wzrosła o 25 procent w porównaniu z tym samym okresem 2022 roku.
Import wyniósł łącznie 1,56 mld euro, z czego 1,1 mld euro wydano na owoce (wzrost o 22 procent), a 546 euro na warzywa (wzrost o 30 procent), wynika z danych Departamentu Ceł i Akcyzy.
Fepex poinformował, że w okresie czterech miesięcy

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców