Hiszpańskie Stowarzyszenie Persymony promuje konsumpcję europejskich owoców
Hiszpańskie Stowarzyszenie Persymony, we współpracy z Mediterranean Combo, kampanią współfinansowaną przez Unię Europejską, prowadzi kampanię mającą na celu zwiększenie konsumpcji europejskich owoców na rynku wewnętrznym UE. W celu podniesienia świadomości na temat hiszpańskiej persymony wśród ogółu społeczeństwa, kampania dotarła do 6 rynków miejskich w Madrycie i 4 w Madrycie.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców