Hortyfruta wyraża zaniepokojenie "niepokojącym" rozwojem kampanii owocowo-warzywnej
Zarząd Andaluzyjskiej Międzybranżowej Organizacji Producentów Owoców i Warzyw, HORTYFRUTA, odbył niedawno spotkanie w celu omówienia perspektyw obecnej kampanii ogrodniczej, zarówno pod względem produkcji, jak i handlu na rynkach europejskich.
HORTYFRUTA zdaje sobie sprawę, że "w ostatnich miesiącach na produkcję wpłynęła pogoda, ponieważ temperatury przypominające wiosnę
W ostatnich miesiącach na produkcję wpłynęła pogoda, ponieważ temperatury przypominające wiosnę
W ostatnich miesiącach na produkcję wpłynęła pogoda.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców