Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Indeks zrównoważonego rozwoju GfK: Owoce i warzywa z lokalnych upraw oraz z targu są bardzo ważne.

2024-11-06 09:00
Szczególnie dotknięte są produkty codziennego użytku. Specjalna analiza przeprowadzona przez GfK pokazuje, że konsumenci szczególnie zwracają uwagę na zrównoważoną produkcję przy świeżych produktach i są gotowi zapłacić za nie więcej.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruchthandel.de
Fruchthandel.de

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem