Jak fińscy detaliści zwiększają konsumpcję świeżych produktów
Fresh Food Leader, którego misją jest łączenie producentów i sprzedawców detalicznych, podzieli się wynikami swoich badań podczas spotkań B2B między producentami a nabywcami owoców i warzyw z dużych sieci handlowych, które odbędą się 25 stycznia 2024 r. w Bergamo we Włoszech.
Zdjęcie przedstawia akcję promocyjną w mediach społecznościowych, która angażuje dzieci w celu zwiększenia
Zdjęcie przedstawia akcję promocyjną w mediach społecznościowych, która angażuje dzieci w celu zwiększenia

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców