Jak radził sobie hiszpański eksport owoców i warzyw w 2023 r.?
W 2023 r. hiszpański eksport świeżych owoców i warzyw odnotował 6% spadek pod względem wielkości w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając 11,3 mln ton, podczas gdy jego wartość wzrosła o ten sam procent, osiągając 16,855 mld euro, zgodnie z danymi Departamentu Ceł i Podatków Specjalnych. Dane te ujawniły również 7% wzrost wolumenu importu i 19% wzrost wartości.
Wykazano również, że

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców