"Jakie inne nietypowe odmiany owoców możemy obrać?".
We wrześniu japoński innowator w dziedzinie obierania, firma Astra, wzięła udział w targach IFPA w USA. Oprócz spotkania z obecnymi klientami i poznania nowych gości, najważniejszym osiągnięciem firmy na targach było odkrycie wcześniej nierozpoznanej wydajności istniejącego modelu obieraczki. To odkrycie doprowadziło do rozwoju nowego rynku dla ich obieraczek. Ryo

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców