Jaouda Agri rozpoczyna kampanię borówkową w Maroku z Blue Manila®.
Kampania borówkowa w Maroku rozpoczęła się kilka tygodni temu wraz z pierwszymi owocami Blue Manila (od Planasa) wyprodukowanymi przez African Growers Cooperative w gospodarstwach Jaouda zlokalizowanych w Agadirze i Kénitra. Ekstrawysokości Blue Manila sprzyjał również klimat panujący na tym obszarze oraz zarządzanie prowadzone przez techników, rozpoczynających produkcję owoców tej odmiany w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców