Japonia koncentruje się na bezpieczeństwie żywności dzięki pakowanym świeżym produktom
Podczas gdy Włochy i Europa debatują nad przepisami mającymi na celu wyeliminowanie opakowań w sektorze świeżych produktów, Alessandro Giunchi, administrator rynku hurtowego w Cesenie, który odwiedził Tokio wraz z delegacją sieci Market w ramach podróży zorganizowanej przez region Emilia Romagna, informuje, że większość owoców i warzyw w Japonii jest sprzedawana w opakowaniach.
Alessandro Giunchi

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców