Japonia współpracuje z Hello Kitty, aby zaprezentować produkty w Singapurze
2024-08-29 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Rada Promocji Eksportu Owoców i Warzyw Japonii (JFEC) oraz Centrum Promocji Produktów Spożywczych Japonii za Granicą (JFOODO) z radością ogłaszają nową współpracę z firmą Sanrio Company, Ltd., kultową marką obchodzącą 50. rocznicę swojej uwielbianej postaci, Hello Kitty.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



