JD Fresh zwiększa zakres zaopatrzenia w Tajlandii
Kupcy owoców z JD Fresh, działu świeżej żywności online chińskiego giganta e-commerce JD.com, pojechali do Tajlandii, aby spotkać się z lokalnymi producentami.
Przesunięcie to było częścią niedawno ogłoszonej akcji bezpośredniego zaopatrzenia, w ramach której JD Fresh zakupi tajskie owoce o wartości 1 mld RMB (0,15 mld USD) w ciągu najbliższych dwóch lat.
Podczas wizyty w tym miesiącu kupcy podpisali
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców