JD organizuje drugi festiwal rolniczy
Chińska platforma e-commerce zorganizowała 2. Karnawał Żniw i Festiwal Zakupów Specjalności Rolniczych, aby promować krajowe produkty, w tym owoce i warzywa, w ramach wydarzenia, które rozpoczęło się 1 września.
Chiński gigant e-commerce zainwestował 1 mld Rmb (137 mln USD) w festiwal w ramach starań, aby połączyć konsumentów ze świeżymi produktami rolnymi z ponad 2000 pasów przemysłowych
.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców