Jumbo po raz pierwszy przekracza próg 10 mld euro sprzedaży
SPAR Austria zdobywa nagrodę "Future of European Commerce"
Dzięki innowacyjnej kampanii "Owoce i warzywa 3 dni świeższe", SPAR Austria zdobył nagrodę "Future of European Commerce" w kategorii cyfryzacji, przyznawaną po raz pierwszy przez EuroCommerce.
Źródło: spar-international.com
Louis Delhaize zamknie niektóre sklepy Match and Smatch w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców