Kampania na rzecz walki z cukrzycą podkreśla brak owoców i warzyw w diecie
Tesco i Diabetes UK połączyły siły w nowej kampanii uświadamiającej po badaniach pokazujących, jak mało owoców i warzyw jedzą młodsi mężczyźni.
W ramach kampanii mężczyźni w wieku 40 lat i młodsi są zachęcani do wykonania bezpłatnego i prostego testu, aby zrozumieć ryzyko cukrzycy typu 2, zamiast czekać na pojawienie się niepokojących objawów.
Nowe badania zlecone przez Diabetes UK i
...

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców