Kampania Netto Marken-Discount skupia się na produktach z regionu
Przyjazna, regionalna, przejrzysta - dzięki szeroko zakrojonej kampanii Netto Marken-Discount wyraża swoje szczególne uznanie dla produktów owocowo-warzywnych i lokalnego rolnictwa we wszystkich kanałach ze skutkiem natychmiastowym.
Również z około 350 rolnikami, których owoce i warzywa są sprzedawane lokalnie w sklepach Netto. Świeże produkty z regionu to

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców