Kampania w mediach społecznościowych promująca Flash Gala w Chinach i Indiach.
2024-04-22 00:00
Źródło:
Fruitnet.com
Eksporterzy Flash Gala uruchomili w tym sezonie obszerną zintegrowaną kampanię na Dalekim Wschodzie i Bliskim Wschodzie, aby promować świadomość konsumentów na temat owoców.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem