Konsumenci w całej Azji odczuwają presję ekonomiczną przed Księżycowym Nowym Rokiem
Ceny świeżych produktów są blokowane i obniżane przez rządy i sprzedawców detalicznych w całej Azji przed Księżycowym Nowym Rokiem w odpowiedzi na presję związaną z kosztami utrzymania.
Popyt na owoce, warzywa i inne produkty spożywcze zazwyczaj wzrasta w okresie poprzedzającym świętowanie, a na wielu rynkach azjatyckich podejmowane są działania mające na celu złagodzenie sytuacji gospodarczej.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców