Konsumenci w USA płacą za owoce o ponad 22% więcej niż w 2019 r.
W Stanach Zjednoczonych gospodarstwa domowe wydają ponad 20% więcej na te same owoce i warzywa niż w 2019 roku. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Category Partners na podstawie czteroletnich danych działu produktów Nielsen IQ. Inflacja cen owoców była nieco wyższa, przekraczając 22%, podczas gdy inflacja cen warzyw była nieco niższa i wyniosła około 19%.
W 2019 r. przeciętny owoc sprzedawany był za 1,42 USD
.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców