Letnia kampania owocowa rozpoczyna się od "wprowadzającego w błąd oznakowania w różnych sieciach dystrybucji
Koordynator Organizacji Rolniczych i Hodowlanych (COAG) po raz kolejny wykrył "poważne naruszenia w oznakowaniu owoców oferowanych w dużych sieciach dystrybucji". Obowiązująca zasada etykietowania jest po raz kolejny naruszana, ponieważ nie odzwierciedla się prawidłowego pochodzenia produktu przeznaczonego do sprzedaży, co wpływa na jego identyfikowalność i oszukuje konsumentów, którzy nie mają wiarygodnych elementów, aby
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców