Lidl: detaliści muszą uatrakcyjnić opakowania produktów żywnościowych i napojów
Lidl wezwał inne brytyjskie supermarkety do podążania za swoim przykładem i wprowadzenia zmian w projektowaniu opakowań, aby pomóc w uczynieniu owoców i warzyw bardziej atrakcyjnymi dla dzieci.
Dyskont wykonał swój apel po tym, jak zobaczył wzrost sprzedaży o ponad jedną trzecią na swoim specjalnie zaprojektowanym asortymencie owoców Oaklands Funsize, który został po raz pierwszy wprowadzony w 2017 roku.
Lidl twierdzi, że jest pierwszym brytyjskim
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców