Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Lidl: detaliści muszą uatrakcyjnić opakowania produktów żywnościowych i napojów

2023-05-15 11:00
Źródło: Fruitnet.com

Lidl wezwał inne brytyjskie supermarkety do podążania za swoim przykładem i wprowadzenia zmian w projektowaniu opakowań, aby pomóc w uczynieniu owoców i warzyw bardziej atrakcyjnymi dla dzieci.

Dyskont wykonał swój apel po tym, jak zobaczył wzrost sprzedaży o ponad jedną trzecią na swoim specjalnie zaprojektowanym asortymencie owoców Oaklands Funsize, który został po raz pierwszy wprowadzony w 2017 roku.

Lidl twierdzi, że jest pierwszym brytyjskim

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem