Lidl Irlandia Północna: Wprowadzenie w całym regionie skrzynek na owoce i warzywa "Waste Not".
UK: Asda współpracuje z Publicis Sapient w celu przeprowadzenia pełnej transformacji swojego internetowego biznesu spożywczego
Asda Stores LTD i Publicis Sapient, firma zajmująca się cyfrową transformacją biznesu, ogłosiły partnerstwo w celu przekształcenia internetowego biznesu spożywczego Asdy, umożliwiając detaliście na jego drodze do niezależności od byłego właściciela Walmart Inc, i pomagając Asdzie w budowaniu jej cyfrowego
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców