Lidl Portugalia priorytetowo traktuje certyfikaty dla produktów, które mogą mieć wpływ na zrównoważony rozwój, takich jak owoce i warzywa.
UK: "Ocado udowadnia, że zakupy spożywcze online rzeczywiście mogą być opłacalne"
Dla wielu sprzedawców detalicznych z branży spożywczej, handel online jest przynoszącym straty biznesem pobocznym, który rozwijają z pewną niechęcią, ponieważ po prostu uważają, że inaczej się nie da. Ale to, że nie można zarabiać na handlu elektronicznym w branży spożywczej, jest uporczywym mitem, mówi Gregor Ulitzka, europejski prezes Ocado Solutions.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców