Lidl Szwecja karmi rośliny muzyką klasyczną.
2024-09-13 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
W centrum nowego eksperymentu Lidla w Szwecji stoi konkretne pytanie: czy muzyka może pomóc w lepszym wzroście i poprawie smaku owoców i warzyw? Wspólnie z rządowym instytutem badawczym Rise, sieć sklepów przeprowadziła projekt, aby udzielić na nie odpowiedzi w praktyce.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem