Lidl umacnia swoją pozycję jako klient numer jeden sektora rolnego w Almerii i Andaluzji.
Ponad 70% produktów zakupionych przez Lidl w Andaluzji pochodziło z Almerii, Sewilli i Huelvy.
Zakupy owoców i warzyw przez Lidl wyróżniają się wśród zakupów dokonywanych w Andaluzji. W szczególności 75% wszystkich zakupów dokonanych przez Lidla we wspólnocie w 2022 r. odpowiadało owocom i warzywom, co po raz kolejny umocniło go jako klienta numer jeden Almerii i Huelvy.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców